تکست آهنگ طلوع یاس از یاس
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein
دوباره وقت طلوع ياسه/ با كلمه هايي كه مثه گلوله حاضر/ واسه خوندن سرود تازه به دور از فخر و غرور كاذب
 
هر لحظه اي شروعي واسه من و تو ديگه بسه سكوت فاسد
 
توي وجود من يه جنون خاصه واسه پيشرفت سعود راسخ 
 
 
مينويسم اينو با قلمه داغ طلب فاز بگيري تو با كلمه بافتنم كلماتي كه با طغيان دوستن / منم شناوري توي اين اقيانوسم من حرفامو ساده ميگم و ميرم از درد ها و داغ ديده سيرم
 
من سرباز اين ساك اين مرض پيرم پرچم دار راه ميهن ميشم
 
بدون اينكه كسي برسه به داد ادم شب و روز ها ميگذشت و ادامه دادم مينشتم فكر ميكنم و دوباره يادم مياد غبار ماتم .. هه
 
اومدن و تو دل من نشستن كه از تو رد شد و قلبمو شكست / پس من در قلب رو به هر كس بستم همن كسايي كه پي منفعت هستن
 
تو ديگه راهي نداشتي / آدما تو دلم جاي سالم باقي نذاشتن هر كسي كه باهاش دل گرم بودم حسم رو زير پاهاش له كرد
 
جوون مرد و تيريپ فردين / يكي نيست بگه تو گريم كردي / خب ما هم ميريم زير گريم ، تيريپي نيست ما مينويسيم ميگيم ميريم زير گريم / ما ديديم اينو بجاي دو سه رنگن / هه / بقول تو زرنگ هستن
 
بالاخره قسمت مياد / بزا اينو بگم و عزت زياد / زرنگ اون نيس كه شلواره ۶ جيب پاشه / زرنگ اونه جيگرش بالايه ۶ سيخ باشه




:: موضوعات مرتبط: تکست های یاس , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگ طلوع یاس از یاس , تکست ها یاس , تکست رپ , یاس ,
:: بازدید از این مطلب : 3073
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
خانم آراد در تاریخ : 1393/5/13/1 - - گفته است :
سلام
وب خوبی دارید
کاش توش عکس هم بزارید
عکس یاس و...
به منم سر بزنید
با تبادل لینک موافقم
شما چطور؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: